מכון לה-וידה

הכשרת יועצי זוגיות ומשפחה

לאולד סקול - יש עם מי לדבר

03-5757629

מדריך חתונלי + מבחן כישורי הזוגיות

מכון לה-וידה

הכשרת יועצי זוגיות ומשפחה

מדריך חתונלי + מבחן כישורי הזוגיות

מדריך חינם !
איך לעבור מ -

רווקות מאוחרת, להתארס,
ולהתחתן בחתונה מושלמת,
והכל בתוך כמה חודשים !

רוצה לדעת, האם גם את יכולה
להתחתן בקרוב עם בן זוג טוב ?

השיבי על מבחן כישורי הזוגיות !

ותדעי עד כמה את רחוקה מלהיות זוגית
(אדם זוגי הוא אדם שטוב להיות בן או בת הזוג שלו).

השיבי על מבחן כישורי הזוגיות !

ותדעי עד כמה את רחוקה מלהיות,
רעיה ואמא בזוגיות בריאה וחזקה.

השיבי כאן על המבחן והציון שלך ישלח אליך חינם
בהמשך נגבש תוכנית פעולה אפקטיבית, בהתאמה אישית.

המבחן הוכיח את עצמו כמדד אמין ומדוייק של כישורי הזוגיות.

כלל חשוב מאוד לחיים בכלל ולמבחן הזה בפרט –
להיות הכי אמיתית וישרה בבחירת התשובות, מבלי לחשב,
אילו תשובות יעניקו לך את הציון הכי גבוה.
רק תשובות הנכונות באמת לך עצמך יזכו אותך
באבחון נכון ומעמיק שיאיר את דרכך.
בהצלחה.

מה שמספרות הוותיקות

ענת לוי

אני זוכרת שביומולדת 30 אמרתי לעצמי, שעוד לא עפתי על החיים שלי כמו שרציתי... ושביומולדת 35 היאוש היכה בי. אז התחלתי לעקוב אחרי רונית אילברג. המסרים של רונית היו אינטלגנטיים מאוד. בלי כל הבולשיט. רציתי עוד ולכן הצטרפתי לתוכנית חתונלי, שבמרכזה הסמינר. בסמינר הרגשתי חצויה בתחילה. חלק ממני רצה לקום וללכת, אבל למזלי, נשארתי. בלי הגזמה - החלפתי ראש. בראיה לאחור זה לא יאומן כמה שטויות עשיתי לאורך השנים... ואז הכרתי את יהב שלי. לפני הסמינר לא הייתי רואה אותו בכלל. בזכות מה שלמדתי בסמינר, ידעתי שיהב אטרקטיבי. פרטנר רציני לחיים משותפים וזה הדליק אותי. היחסים גדלו והתהדקו, כי הפעם בניתי כפי שלמדתי בחתונלי, בהתמדה ובלי משחקים. התחלתי בהפריה עוד לפני החתונה, והיום ברוך השם, יש לנו ילדה מהממת בת שנתיים, קופי של אבא שלה ואני שוב בהריון מאושרת. בחיים כמו בחיים יש קשיים, אבל אני יודעת איך להתמודד בהצלחה כי בסמינר למדנו מהי זוגיות ואיך בונים אותה בריאה וחזקה. תודה ענקית למכון לה-וידה.

ענת לוי

קרן סרי

אני מודה שהיו שנים בהן ממש הרגשתי על הגובה כרווקה נחשקת, שמנפנפת מחזרים בלי לחשוב פעמיים. אפילו סרבתי להצעת נישואין בגיל 24, כי נחרדתי מהמחשבה שאקבר בבית עם ילדים לא עלינו. עבר איזה עשור, עד ששיניתי את דעתי ביותר מ 90 מעלות, בקושי מספיק בשביל לשלם ולהשתלם בחתונלי הפנומנלי, כשבדיוק סיימתי קשר עם בחור ובתוכי טריליון בלאגנים. בהתחלה חשבתי שעשיתי טעות, כי הרגשתי שנקלעתי למכונת כביסה במצב סחיטה וכבר רציתי לפרסס, אבל לפחות בפעם הזו נימנעתי מטעות קשה ומצערת - נשארתי ולא נטשתי כהרגלי…לא נטשתי את חתונלי האינטנסיבית, שבלעדיה בוודאי הייתי חותכת מאישי הטוב והנהדר, שלא הייתי מסתכלת עליו אפילו, אילמלא תוכנית חתונלי האולטימטיבית ומה שעשתה לי. אין אפס - כשהראש מקודד בקוד הזוגי, החיים עוברים תפנית זוגית מזהירה. עכשיו, משחלפו 5 שנים, עם אני מאושרת גם בזכות הילדה שלנו ועוד שניים משלו, אח ואחות מקסימים לילדה שלנו וכבר אנחנו עובדים על ההמשך הטוב שבוא יבוא… אמן.

קרן סרי

נטע דימרי

כשנרשמתי לחתונלי באי אמון ובמחשבה שאין לי מה להפסיד, כבר עשיתי פעמיים שאיבה להקפאת הביציות שלי. כל כך רציתי שלילדים שלי יהיה אבא נוכח ופעיל ו… גם רציתי אותו לעצמי. במקצועי אני מהנדסת תוכנה והראש שלי לוגי כמו שעון ולכן בראשית הסמינר בחתונלי, הייתי בשוק, כי הכל היה הפוך על הפוך. כאילו לא הגיוני בכלל. דרכו לי על כל היבלות האפשריות, אבל הרגשתי שאני כאילו מחלימה ממחלה חשוכת מרפא. הרגשתי שאני יוצאת מחושך לאור. שאני מתפתחת ומשתנה מגולם לפרפר. באמצע הסמינר כבר פגשתי בחור, באמצע הסמינר כבר פגשתי בחור מכוער להפליא, כי נפתחו לי העיניים לראות מה שלפני הסמינר מן הסתם הייתי מסננת. כשהוא שמע שאני עוברת סמינר לקידוד זוגי הוא ישר נדלק. שיתפתי אותו בלימוד העצמי של הקורס הזוגי ואיך שזה חיבר אותנו, זה היה מטורף. בקיצור - אני חייבת את חיי למכון לה-וידה וזו לא גוזמה. אני שולחת בנות לחתונלי וגם הן אסירות תודה למכון לה-וידה וגם לי. חוצמזה - הריתי באופן טיבעי כבר פעמיים ועוד היד נטויה. אין על הזוגיות. אין על האמהות. הללויה.

נטע דימרי

שירלי חן

זה לא סוד שהרווקות הלכה וסגרה עלי עד כדי מחנק. אני פמניסטית גאה מאוד ולכן קצת התביישתי בעצמי, שאני ככה משתוקקת להתחתן ולהקים משפחה. גם הקריירה שלי במשרד החוץ תבעה ממני התמסרות מוחלטת ולא היו לי חיי חברה בכלל ובן זוג בפרט. נהייתי אלרגית לשבתות ולחגים. יום אחד התחלתי לעקוב באינסטגרם אחרי הסרטונים של רונית ומפה לשם מצאתי את עצמי בחתונלי, שוקדת על החומר מתפעמת מגודל התגלית. הייתי באמוק. שאלתי שאלות בשביל כולן. לא ידעתי שובע. מיום ליום הרגשתי יותר ביטחון שזה מה שאני רוצה באמת שיהיה לי - זוגיות טובה ומעצימה. בתור חילונית ממש התפללתי. ואז פתאום החיים קיבלו תפנית מבורכת. יצאתי עם 3 ל 5 דייטים בסה"כ והשלישי היה ראוי ואטרקטיבי כמו שלמדתי בחתונלי. באמת שאין לי מושג איך זה בכלל יכול להיות, שיש לי בן זוג נפלא וגם יש לי 2 ילדים, שיהיו בריאים, ויש לי קריירה וגם יש לי זמן לעצמי, שזה בכלל הזוי. הלוואי שכל הצעירים והצעירות בגיל הכי מוקדם, יעברו את חתונלי של מכון לה-וידה. בפה מלא אני אומרת שלקראת החיים בזוגיות - הקידוד הזוגי זהו לימוד וקידוד חובה.

שירלי חן

יונית זיו

התחתנתי ילדונת מאוהבת בת 22 לטייס בקבע בן 35. ממנו התגרשתי לאחר 6 שנים עם 2 ילדים והמלחמה על המזונות נמשכה 4 שנים. נהייתי אנטי גברים אבל ממש. לא חשבתי טובות עליהם ואפילו הבן הקטן שלי סבל מזה. ואז יצאתי עם אחת ועוד אחת והבנתי שזה לא הקטע שלי. רציתי עוד ילד ושאלתי את עצמי - האם ככה יהיה לי טוב ? רק אני והילדים שלי ? ואז אחותי שיתפה אותי בפרסום של מכון לה-וידה. אמרתי לה - ניראה לך שהם יכולים לשנות משהו ? שיכנעה אותי, כשהבטיחה לשלם על הכל. הלכתי בלי חשק, כאילו עשיתי לה טובה. עשו לנו במהלך הסמינר גם טיפולי ראש ב NLP. חשבתי לעצמי - מה זה השטויות האלה ? אבל עובדה שזה עבד. עשו לי קידוד ראש זוגי, שקודם כל עשה אותי יותר רגועה עם עצמי ובשלום עם הגברים. איך שנגמר הסמינר, התחיל איתי אחד ג'ינג'י שמנמן, בכלל לא הטעם שלי ומצאתי את עצמי מסכימה לדייט… והנה אנחנו זוג חזק, שמגדלים ביחד 5 ילדים (2 שלי + 2 שלו + 1 משלנו). בזכות החתונלי של מכון לה-וידה (ואחותי היקרה) אין מה להשוות את יונית של לפני ליונית של אחרי, כי הזוגיות הפכה להיות הבייבי שלי.

יונית זיו

רוזה עטרי

בתמונה זוהי הבת הבכורה שלי מנישואי הראשונים. 21 שנה ביננו. עם שניים עשיתי 5 ילדים תוך 25 שנה ומשניהם התגרשתי. לא תבעתי מזונות כי יש לי מצפון וגם כי יש לי עסק משגשג. הבת שלי גררה אותי ממרומי גילי המופלג לחתונלי. אמרתי לעצמי זמן איכות עם הילדה וגם שילמתי. הייתי בטוחה שעברתי הכל ואני גם זו שמייעצת לכולם. בחתונלי חטפתי את הכאפה של החיים. אני לא מגזימה. הלכתי מכות בתוכי, כי סרבתי להאמין לכל הנתונים המדעיים, אבל לבסוף, כשאני דווקא חושבת על החיים שלי, השתכנעתי שו'אללה - אלה דיברי אלוהים חיים. כל מילה בסלע. זה לא דיעות. אלה ידיעות. זה איזו תפיסה אלא האמת לאמיתה. ככה זה וזהו. אני לא יכולה לתאר מה זה עשה לי. היו לילות שלא ישנתי מרוב מחשבות. מקשה ועויינת הפכתי לנעימה ואוהדת במפגש עם האבות של הילדים שלי. פתאום היכה בי הברק - גם אני רוצה זוגיות. והפעם אני רוצה להצליח. לבנות אותה נכון. בדיעבד הבנתי שהיו לי בעלים טובים ושאני הייתי הפרובלמטית. שוקי ניכנס לחיי בשקט בשקט ואני מאושרת לגור איתו, במיוחד כשאני מאותגרת ומתגברת. גם הבת שלי נשואה והזוגיות טובה בלי עין הרע. והכל בזכות מכון לה-וידה שפירגן לנו חתונלי לפנים. עשו לי אתחול של מוח תקול והרימו אותי לדרגה הגבוהה אל מעל הבולשיט של החיים. לראות נכון ולפעול בחוכמה. אנו אסירות תודה.

רוזה עטרי

השאירי פרטים

קודם נשלח לך מייל, בהמשך נפנה אליך בווטסאפ ו ואז נדבר.

נגישות

מכון לה-וידה

הכשרת יועצי זוגיות ומשפחה

לאולד סקול - יש עם מי לדבר

03-5757629

מכון לה-וידה

הכשרת יועצי זוגיות ומשפחה

Call Now Button